Питання та відповіді

Питання та відповіді

                    

Тут ми зібрали відповіді на найпопулярніші питання наших клієнтів. Можливо, Ви знайдете серед них відповідь на те питання, яке хвилює Вас. Для того, щоб Вам було зручніше, ми розділили інформацію на тематичні блоки.  

                                         

Бронювання квитків

                                         

Скільки часу мені дається, щоб викупити заброньований квиток і як бути, якщо я хочу скасувати бронь?

                                         

На те, щоб викупити заброньований квиток, у Вас є добу (24 години) з моменту бронювання. Якщо за це час ви не викупите свій квиток в одній з наших кас, бронь анулюється автоматично, так що не хвилюйтеся про це.

                                         

Чи може замість мене викупити квиток мій друг або родич?

                                         

Квиток може викупити будь-яка людина, який назве касиру код Вашого замовлення.

                                         

Що робити, якщо я забув код замовлення?

                                         

Саме для таких випадків ми просимо Вас перед бронюванням квитків вказати реально існуючу адресу електронної пошти. На нього ми дублюємо код Вашого замовлення, щоб Ви не забули його. Так що якщо Ви все зробили правильно, просто перевірте свою електронну пошту: код Вашого замовлення і посилання на адреси наших кас будуть там.

                                         

Як я можу викупити квиток?

                                         

Викупити заброньований квиток Ви можете в одній з наших кас, просто повідомивши касиру код замовлення. Повний список кас « Укртікет » з адресами і режимом роботи Ви можете знайти на нашому сайті в спеціальному розділі « Каси ».

                                         

Чи можу я купити квиток у касах « УкрТікет » без попереднього бронювання?

                    

Звичайно, можете. Виберіть зі списку   кас   найбільш підходящу Вам, уточніть час її роботи і приїжджайте за квитком. Але якщо захід популярне і у вас є побоювання, що місць може не вистачити, краще квиток заздалегідь забронювати.

                                         

Конфіденційність

                                         

Чи обов'язково мені залишати свій e-mail і телефон на Вашому сайті?

                                         

Не обов'язково, але дуже бажано. Звичайно, ми не можемо змусити Вас робити те, що Вам робити не хочеться.
Але ми дуже просимо повідомити нам Ваші контактні дані, тому що дбаємо про те, щоб здійснювати покупки в системі « УкрТікет » Вам було легко, зручно і приємно. Якщо виникнуть будь-які технічні питання на Ваше замовлення, наші менеджери повинні мати можливість миттєво зв'язатися з Вами і вирішити всі проблеми. Крім того, вказавши адресу електронної пошти при бронюванні, Ви ніколи не забудете код Вашого замовлення: ми нагадаємо Вам його. Електронний квиток ми надішлемо Вам саме по e-mail. А в разі замовлення доставки контактна інформація нам потрібна, щоб кур'єр міг оперативно зв'язатися з Вами. Крім того, вказавши при покупці контактні дані, або зареєструвавшись на сайті UkrTicket.com.ua, Ви зможете брати участь в наших програмах лояльності.
Зі свого боку ми гарантуємо повну конфіденційність Ваших контактних даних.

                                         

Чи залишаються на Вашому сайті реквізити моєї банківської картки при оплаті нею квитків онлайн?

                                         

Ні, не залишаються. Оплату квитків банківською картою Ви робите на захищеній сторінці платіжної системи, де Ваші дані – в цілковитій безпеці.

                                         

Електронний квиток

                                         

Чи не виникнуть у мене проблеми зі входом на захід, якщо я оформлю електронний квиток?

                                         

Чи не виникнуть. Навпаки, це найбільш спрощений спосіб потрапити на концерт, або, скажімо, на футбол. Електронні квитки – вже дуже широко поширена практика. Такий варіант вибирає все більше людей, адже досить за пару хвилин оплатити квиток і роздрукувати його на будь-якому принтері, можна навіть не виходити з дому або офісу. Ніяких черг і поїздок в каси по жарі або морозу. Електронний квиток захищений унікальним штрих-кодом, який сканується при вході на захід.

                                         

В якому вигляді електронний квиток прийде до мене на e-mail і чи підійде чорно-білий принтер для того, щоб його роздрукувати?

                                         

Електронний квиток прийде на Вашу адресу електронної пошти в форматі PDF. Зверніть увагу, що для його перегляду на Вашому комп'ютері повинна бути встановлена ​​програма для розпізнавання PDF-файлів, наприклад, Adobe Reader. Чорно-білий принтер для друку електронного квитка цілком підійде.

                                         

Що робити, якщо я втратив або випадково зіпсував електронний квиток?

                                         

Краще, звичайно, його не втрачати, а також стежити за тим, щоб інші люди не мали можливості роздрукувати Ваш квиток і пройти по ньому на захід раніше Вас. У разі псування квитка просто роздрукуйте його ще раз (знайти його Ви можете у своїй електронній пошті, в листі від « УкрТікет »). Якщо ж Ви втратили квиток, звертайтеся в нашу службу техпідтримки по телефону (0482) 30-00-44 або за e-mail:   it@ukrticket.com .ua : ми постараємося Вам допомогти.

                                         

Повернення квитків

                                         

Я передумав йти на концерт. Чи можу я повернути квиток?

                                         

Повернення квитків за дуже рідкісним винятком можливий лише в разі скасування або перенесення заходу.

                                         

Як дізнатися, що захід скасовано або перенесено? І куди в такому випадку здавати квиток?

                                         

На сторінці заходу на сайті UkrTicket.com.ua ми будемо повідомляти про його скасування або перенесення, якщо таке трапиться, а також розміщувати детальну інформацію про місце та порядок повернення квитків.

                                         

Якість послуг

                                         

Початок концерту затримали майже на годину. Кому я можу висловити претензії?

                                         

« УкрТікет » не є організатором заходів, ми всього лише продаємо квитки. Тому не можемо прийняти від Вас претензії щодо якості заходу: їх потрібно адресувати організаторам.

                                         

У мене були проблеми з покупкою квитків на вашому сайті або в касах « УкрТікет ». Кому я можу поскаржитися?

                                         

А ось на це Ви можете поскаржитися нам, написавши листа на e-mail:   it@ukrticket.com.ua   або скориставшись формою зворотного зв'язку на сайті. Ми будемо вдячні за зауваження, які зможуть зробити нашу роботу краще.

                                         

Залишайтеся з нами!  
                    
Команда UkrTicket.com.ua